На уроках “Я пізнаю світ” здобувачі освіти 4 — А класу, які навчаються за освітньою програмою “Інтелект України”(класний керівник Єлісєєва Т. В.), вивчають астрономію — науку про небесні тіла: Всесвіт, Сонячну систему, рух планет, планету Земля, земну вісь, Сонце, поширення світла, утворення тіні;  виготовляли моделі планет, модель земної кулі, вивчали теплові пояси.

Виконали практичні роботи.

Створення моделі земної кулі.

Мета : створити макет земної кулі, дослідити зміну дня і ночі на Землі за допомогою моделі земної кулі

Висновок. Сонце завжди освітлює лише частину земної поверхні. Зміна дня і ночі відбувається внаслідок обертання Землі навколо своєї осі.

Мета: за допомогою ліхтарика й глобуса змоделювати падіння сонячних променів на поверхню Землі.

Висновок. Виконавши практичну роботу, змоделювали падіння сонячних променів на поверхню Землі. На екваторі утворюється кругла світлова пляма, а поблизу полюсів — видовжена. Світлова пляма на екваторі менша, ніж поблизу полюсів. Оскільки менша ділянка поверхні отримує ту саму кількість тепла, що і більша, вона нагрівається сильніше. Отже, освітлення і нагрівання земної поверхні залежать від кута падіння сонячних променів.

Мета: нанести межі теплових поясів на модель земної кулі; визначити, у якому тепловому полюсі розташована Україна.

Висновок. На моделі земної кулі умовно позначили теплові пояси. За допомогою моделі визначили, що Україна розташована в помірному тепловому поясі.























Коментарі