STEM-дослідження "Електричне коло"

 Здобувачі освіти 3 — А класу, навчаючись за освітньою програмою “Інтелект України”(класний керівник Єлісєєва Т. В.), на урок “Я пізнаю світ” досліджували  електричне коло, опрацювали поняття «джерело електричного струму», «гальванічний елемент»,  вчилися відрізняти електричне коло, у якому протікає струм, від кола, у якому струм відсутній; знаходити приклади приладів (джерел електричного струму) у побуті; утворювати найпростіший гальванічний елемент і складати з ним електричне коло.

    Як справжні науковці  працювали над пізнавальним питанням: як створити гальванічний елемент, використовуючи електроди з різних металів та лимон?

Виконали лабораторну роботу.

Мета: створити гальванічний елемент, використовуючи лимони.

Сформулювали висновок: використовуючи електроди з різних металів та лимони, світлодіод, з’єднувальні проводи, можна скласти електричне коло, створити гальванічний елемент. Переконалися, що в колі протікає електричний струм, оскільки світлодіод засвітився.









Коментарі